Jag skäms

Jag hatar mensfanskapen!
Har tränar som tusan nu och gaah min kropp samlar ju upp allt jävla vatten som jag dricker!!
Tog precis bilder på mig själv för att försöka få en bild på min kropp så jag verkligen kan se den. USCH!
Tyvärr kan jag inte lägga upp dem eftersom dem är för avslöjande över vem jag är...

Iallafall matintaget idag:
Frukost: 50 gram keso = 45 kcal + några små bitar äpple = 15 kcal(max)
Lunch: 8 små plättar = 1 pannkaka.
Middag: -
Mellanmål: 1 clementin + 2 pepparkakor
Kvällsmat: Torsk med någon sås + 2 potatisar
Kvällsmål: 1 clementin

Övrigt:  10 bitar marabou= 350 kcal + 3 godisar
1/2 burk vanlig cola. (slutade dricka när jag såg hur sjukt mycket kalorier en sån innehåller (139!!!) )

UT: -260 kcal på promenad. Sedan styrketräning och - 50 kcal på cykeln(viktigt....)

Usch om jag har gått upp denna veckan pga mensen så tänker inte jag skriva upp min vikt här, HAHA;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0