Tränat

Tränade benen idag + körde lite egen arobice. (Youtube + övningar som ajg kommer ihåg sen jag gick på arobice)
Jag är helt slut i benen! Så jädra sköööönt!

Här är även maten för idag:
Frukost: Havrekuddar + mjölk
Lunch: De bjöd på hamburgare + klyftpotatis(Självklart hade de gjort hamburgarna för hand eller vad man ska säga, de hade inte köpt färdiggjorda hamburgare. och klyftpotatisen hade de också gjort själva.) Så lite nyttigare blev det. Dock itne fullt nöjd men man måste ju äta något för att hålla sig igång på nästa lektion.
Middag: Lite ris + köttgryta
Mellanmål: 1 bit silviakaka
Kvällsmat: Hemmagjord pizza med grov botten.

Övrigt:
Ack så illa men 2 godisar blev det.

imorgon blir det bättre! Ny dag , nya tag!

Nu ska jag gå och lägga mig så hörs vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ahaa, jag är en centimeter längre än dig haha ;) Vart nyfiken då du såg ganska kort ut som mig ;D Tränaru hemma lr gåru o gymmar? :)

2011-01-10 @ 23:40:53
URL: http://missmadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0