Träning vecka 1/10 Dag 5

Härligt att höra att er träning går bra! Samma går det för mig!
Jag och pojken hade riktigt mysigt , dock inte nyttig mat, men det får va så, nu ska jag köra på!

Dagens träning:
40 min x 2 promenad
Sen tränade jag ben och armar och då körde jag såhär
Knäböj(Egentligen skulle detta vara hopp men jag läste inte igenom beskrivningen , dumma mej;) ) : 10x3
Utfall: 20 x 3
Raka marklyft: 10 x 3
Liggande lårcurl på boll: 10 x 3
Omvända finnen: 10 x 3 (Den gör grymt ont i framsida lår dagen efter!!)
Tåhävningar: 10 x 3
Armhävningar på tå: 5 x 3
Dans på kniect ca 20 min
Jag är nöjd med dagens träning !

Nu ska jag lägga mig och kolla på full frys och efter det somna till vänner!

God natt på er och hoppas er söndag varit lika bra som min!

Kramar på er!


Detta är omvända finnen, bilden lånad från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0