Vecka 1/10

Dagen tycker jag själv har gått bra, blev som sagt vila idag(Var dock ute och gick , klarar inte av att bara sitt still nu förtiden, så liten promenad på några km;) )
Dagens mat:
Frukost: Mjölk och flingor (Fanns inget bröd hemma, haha)
Lunch: Pastasallad(Skolan)
Middag: Köttbullar och potatis
mellanmål: -
Kvällsmat: 2 köttbullar(dem var så goda)

Nu börjar tränignsvärken äntligen gå ner! Jag hade så ont igår när jag var ute och gick så jag gick och spände mig och sen var det dålig mark så jag har haft ont i höften hela dan, typiskt mig. Men nu har jag skärpt till mig och börjat gå riktigt trots smärtan(haha).

Vi hörs imorgon för nu ska jag lägga mig och se på vänner, har sovmorgon imorgon, skönt!

Kram

Kommentarer
Postat av: Mittlivsform

Haha då är vi två som dras med samma problem! Kan i princip inte lägga på mig på magen, utan allt hamnar i höftpartiet. Och så har jag ju mina fotbollsben på det, det blir en del!

2011-01-14 @ 09:18:12
URL: http://mittlivsform.blogg.se/
Postat av: Mittlivsform

Haha och jag spelar inte fotboll längre men benen sitter kvar ändå :P Det värsta är att dem verkar vara här för att stanna :O

2011-01-14 @ 09:57:00
URL: http://mittlivsform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0