Godmorgon

Nu var det längesen jag skrev så nu ska jag komma igång och skriva igen känner jag!
Jag kan berätta att för några dagar sen införskaffade jag en powerplate och jag älskar den! Vi får väl se om det bir någon fettminskning tack vare den eller ej. Men i vilket fall.
Nu är det en ny vecka, för dem som det kanske inte har gått toppen för. (T e x mig) Så nu har jag bestämt att jag sakta men säkert ska utesluta onyttigheter. Jag ska börja med godis. Så denna veckan ska jag klara mig utan godis och sen ska det fortsätta så. Sen ska jag utesluta något annat. Det blir lättast så för mig eftersom jag verkligen älskar godis och chips men jag vet att om jag kämpar så kan jag klara mig utan det och då är det bättre att sluta succesivt, tror jag.

I vilket fall, idag och imorgon är jag ledig så idag blir det laserdoom med mina kompisar så där lär det ju bli en del av min träning, men nu innan frukost är mina planer att stå 10 min på powerplaten och sen äta. :)

Uppdaterar senare under dagen vad jag har ätit!

Ha en fin fin dag!

RSS 2.0