Dagens mat och träning

In:
Frukost: liten yoghurt
Lunch: 2 pannbiffar (Små, ca 2,5 cm långa och 0,5 cm bred.) + 2 potatisar
Middag: 1 reztart bar
Mellanmål: 1 smörgås med skinka, ost och ägg
Kvällsmat: Bulgursallad och skinka.

Ut:
Promenad ca 45 min.


promenad

Nu ska jag ut med min hund, hej!

Träning

Som igår ska jag även idag träna! Dock när jag kommer hem från skolan! Vågen gick neråt så det gillar vi. Dock måste jag försöka undvika att väga mig varje dag... Nästa gång jag ska väga mig är på torsdag, så nu är det bestämt. Hoppas det går bra för er andra.

De går framåt

Jag känner att det går framåt. Idag har jag faktiskt lyckats lyfta mitt feta as och kört på crosstrainern! Men jag vet inte vad som hände för jag började äta chips sen. kul.
Sitter och kollar på hellcats, jädrar vad man blir inspirerad!

Ska även köra på crosstrainern imorgon. Idag förbrände jag lite mer är 200 kcal.

..

Är det något jag är bra på så är det att trycka ner mig själv, jag tycker verkligen itne om min kropp nu. Vill bara gråta. Hej då. Hör av mig när det går bättre..

Vikten

Det blir spännande och se om jag lyckats gå ner till det som jag hade i morses men jag är tveksam om det....:/

Snabbt inlägg

Jag smygvägde mig innan och jädrar det går verkligen neråt!:) Får hoppas att det är samma morgonvikt imorgon som det var idag! Eller mindre får då blir jag glad!!:)


Snabbt inlägg

Måste bara slänga in ett inlägg om att jag hade samma kvällsvikt som morgonvikt! Det kan ju inte vara annat än positivt hoppas jag. Får se vad morgonvikten står på imorgon..

Mat

Okej här kommer ärligt vad jag har ätit:
Frukost: Cottage cheese + Vindruvor
Lunch: Lite korvstroganoff + lite pasta + ett glas mjölk
Middag: -
Mellanmål: 1 reztart bar
Kvällsmat: Pappa hann inte laga någon annan mat och jag var så sjukt trött så det blev 1 hamburgare med sallad och lök + dressing + ketcup och några pommes.

Jag vet att det sista inte var det bästa. Men jaja det är min kropp och det är faktiskt bättre att äta något än inget.

Imorgon är jag ledig från skolan och då ska jag försöka träna. Blev en promenad från skolan men dock inte mer.

På torsdag ska jag väga mig. Morgonvikten låg på 57,3 kg. Helt okej. :)

Välkommen

Förresten, välkomna alla nya besökare, vad roligt!

HELVETE!

Kvällsvikten stannade på 58 kg. Jag har lovat mig själv att aldrig gå över 57 kg. Ifs har jag druckit endel idag så hoppas att den står under 58 sträcket imorgon. Idag var det storm och regnade så där kallt. Det skulle komma en orkan så jag vågade ärligt inte att gå ut, så det blev bara 2 små promenader idag där jag gick snabbt.

Blev ingen mellanmål. blev dock kycklingen och sen har jag ätit vindruvor och en clementin.

Puss

Bra mellanmål

Jag känner att idag har det gått bra!
Frukost: 1 grov macka med skinka och gurka.
Lunch: Det var någon kebabgryta med ris. Dock blev det inte mycket av det. + ca 4 st 1 cm kycklingbitar + lite keso med äpple i och ett glas mjölk. Det låter mer än vad det var.
Middag: ca 90 gram cottage cheese light (påminner om keso) ca 70 kcal + några vindruvor + kanel.
Mellanmål: Får nog bli en reztart bar
Kvällsmat: Mamma kommer laga god kyckling.

Får se vad vågen hamnar på!
Nu ska jag göra mig en kopp varmt grönt té och se på vänner.

Helgen

Har gått åt helvete, den senaste tiden har gjort det men nu har jag bestämt mig, jag ska verkligen fokusera på mina mål! Min familj vet nu hur jag mår och kommer stötta mig.
Idag ska jag kämpa att komma ut och powerwalka. Sen ska jag låna boken ''spring för livet'' för efter den började nämligen en bekant att springa.

Frukost

Ja då var frukosten avklarad. Det blev en lingongrova (dock kunde jag inte äta en hel) samt ost och smör på. Till det blev det en kopp grönt te. :) Nu ska jag snart åka hem från min pojkvän för min hund ska ut och gå så då får jag motion och sedan får det bli en reztart eller något sådant till lunch. :)

Första dagen på resten av mitt liv

Idag har jag besämt mig! Detta är första dagen på mitt liv! Från och med idag ska jag kämpa för att nå mina mål.
Under vardagarna har jag tryckt i mig godis och jag vet inte ens varför! Nu gäller endast fredag och lördag och då ska jag sluta äta godis! Det är liksom inte ens gott ju:S

Ja ja nu jävlar ska jag klara detta!!!


Mål?

Nu jävlar är det nog nu jävlar ska jag fan kämpa! Jag klrarar det här! Nu ska jag sätta upp lite mål här!

Till den 15 oktober ska jag ha gått ner till precis 56 kg.

Till den 22 oktober ska jag ha gått ner till 55,8 kg

Till den 29 oktober ska jag gått ner till åtminstone 55,5 kg

Till den 12 november ska jag väga 55 kg.

Sen får vi se hur det kommer se ut, detta är förhoppningsvis möjligt...

Dåligt går det

Tänkte bara göra en uppdatering om att för tillfället har jag haft mens och därför varit väldigt dålig med mat osv! Men jag lovar att under veckan är jag tillbaka på nytt! Internet buggar så tills det är fixat så får ni vänta lite;)

Helgen

Hela helgen har jag varit smått dålig så Fredag såg ut såhär:
Frukost: Müslie + flingor
Lunch: -
Middag: -
Mellanmål: -
Kvällsmat: Taco
Övrigt: Ostbågar 20%less fat + godis + cola

Lördag:
Frukost: 1 macka med ost + skinka
Lunch: -
Middag:-
Mellanmål: -
Kvällsmat: nästan en halv pizza
Övrigt: 5 toblerone bitar + lösgodis + ostbågar 20% less fat + cola

Söndag:
Frukost: 2 lingongrova med ost på
Lunch:-
middag:-
Mellanmål: 1 kanelbulle
Kvällsmat: 3 bitar filé + ris
Övrigt: 2 bitar toblerone + 2 chokladkulor + chips + en colaburk

Jag har inte ätit såhär onyttigt på länge och har därför ingen ångest:) Ställde mig ikväll på vågen och det var inte mycket som hade ändrat sig, kvällsvikten brukar stå på 56,2 eller 56,4 kg och efter en sån här helg stod den bara på 56, 6 kg haha

Hörs imorgon

Ang vägningen

Har inte hunnit väga mig denna veckan så antingen kommer vägningen under veckan eller på torsdag, vi får se. :)


RSS 2.0