Nya tag!

Här kommer nya tag!
inte många veckor kvar till sommaren och jag har varit med och tränat på Stayfit.nu's sommarträning och det är 93 dagar kvar av den så kolla in och var med ni också! Idag var det rumpträning fy fasen! Det är roligt att instuktören börjar med att säga att imorgon kommer ni inte att kunna sitt på ert arbete eller skolan, kanske inte ens kunna sitta på toaletten, haha. Så kolla in på stayfit.nu och träna träna träna!!

Tränat har jag iaf

Idag har jag verkligen kört slut på min kropp!
Gått i 1 timma
Kört benövningar som tusan och även ett cardio program på 10x 2 min!

Håller på med en grej så skriver anteckningar i en bok istället, därför jag inte är närvarande!

Dagen

Mat:
Frukost: 1 toast m. juice (Pålägg: ketcup med mindre socker, skinka, ost och smör)
Lunch: 1 baguett med sallad och kyckling med vitlökssås på + 1 cola light.
Middag:-
Mellanmål: Kladdkaka
Kvällsmat: Kycklingsoppa + 1 cola light
Träning: 2 timmar rask promenad

Förbättringar som kan göras?
Kunde skippat baguetten och tagit en sallad, kunde även ha tagit bort kladdkakan mot en frukt. Även en middag skulle ha blivit av. 
Ska göra ett bättre försök imorgon

Mat

Frukost: 1 bett av ett ägg som antagligen var gammalt (hade no aptit)
Lunch: ca 1 dl ris + 1 dl köttgryta med flädersaft
Middag: 3 våfflor m sylt med mindre socker i + grädde
mellanmål: 200 ml glass
Kvällsmat: 1 egenbakad nyttig brödbit med ost och smör på

Övrigt 1 cola light + 1 näve popcorn

Dags att sluta älta gamla misstag och börja se framåt.
Träning : none

Imorgon blir det dock massa promenad!

Dålig uppdatering

Förlåt för dålig uppdatering!
Har inte haft någon lust att direkt skriva något.

Det går neråt nu, ska jag vara ärlig så trodde jag aldrig att jag skulle hamna under 54 sträcket, men se jag har lyckats! Jag har bytt p-piller vilket gör att jag inte har överdriven aptit så jag äter tills jag blir mätt och sen hålls jag mätt i 3/4 timmar tills jag äter något litet igen. De har också gjort att sockersugetoch allt sånt har försvunnit vilket är UNDERBART! Har inte ätit frukost än och så men jag uppdaterar senare om maten och träning.

Kramar!

Vikten

Startvikt: 57,4 kg
Målvikt: 49 kg.
Förra veckans vikt: 53,4 kg
Nuvarande vikt: 53,2 kg
Minus/plus sen sist du vägde dig: - 0,2 kg
Totalt Minus sen start: -4,2kg!

Nu är det inte lång kvar tillsnästa delmål!:)

Vikten

Startvikt: 57,4 kg
Målvikt: 49 kg.
Förra veckans vikt: 53,9 kg
Nuvarande vikt: 53,4 kg
Minus/plus sen sist du vägde dig: - 0,5 kg
Totalt Minus sen start: -4,0kg!

Delmål 8 avklarad!!:)

RSS 2.0