Woho!

Gött nu har jag avklarat min träning för dagen. Jag är nämligen medlem på Nike training club där stayfit har skapat en träningsklubb och  lagt upp träningsprogram för 4 veckor framåt 4 dagar i veckan. Det är hur skoj som helst! Varje dag är det 10 övningar som ska utföras. Till varje övning finns en kort videosnutt som talar om vad du ska göra. När de är gjorda klickar man för rutan "Did'em all". Enkelt, eller hur?
Vill du bli inbjuden? Så skriv en kommentar med din e-post så bjuder jag in dig så du också kan träna!

Du gör även en mini som peppar dig och uttrycker vad hon tycker om dina träningsinsatser. :)

Detta krävs även firefox;)

Här är min Mini


Eftersom det inte funkade för mig förrän idag så fick jag göra gårdagens träning, det är därför det står rest day idag;)

Nu känner jag motivationen komma krypande tillbaks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0