Helt sjukt..

Det märkligaste hände verkligen idag...
Jag hade ju ätit pizza hos min pojkvän. Sen på fredagen åt jag massa mat och godis , chips m.m.
Sen igår var jag ju och kolla på badminton en hel dag. Det enda jag egentligen gjorde det var att äta och då åt jag bland annat:
Godis
Kycklingben
Pastasallad
En glags nöt grej med honung från kollegs (208 kcal)
Och sen på kvällen när vi kom hem så hade mor och far beställt pizza. Dock var jag så ledsen för att ett djur på gården hade gått bort(Vår favoritkatt) så jag orkade knappt äta något. DEt blev en max 4 cm tjcok bit på det tjockaste och den kanske var ca 13 cm lång.

Men nu till det märkliga, vågen stod på 55,1 kg... Och jag har inte tränat eller någonting sånt, (Det ska jag dock göra ikväll)  förutom promenader mellan banorna och ut med våra hundar...  Kan det ha varit så att jag för en gångs skull fick sova ut länge och att jag åt regelbundet?
Iallafall är jag jätte glad för att jag bara gått upp 0,1 kg efter dessa dagar. Men det känns typ fel för att jag ätit så. Men ja nu ska jag fortsätta kämpa.
Idag är det fars dag så då blir det farsdag middag hos mormor och morfar, det ska bli kul! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra - Varför får jag inte på mig mina blåjeans?

Skönt att du inte gick upp mer :) Din kropp behövde säkert energin på ett eller annat sätt :)



Sv: Ja, jag lämnar också hellre sista kakan :) Har börjat lyssna på vad min kropp behöver och inte på vad den "vill ha" :)

2010-11-14 @ 17:06:03
URL: http://minablajeans.blogg.se/
Postat av: Ida

Det blev han säkert jätte glad för. Jag är frisör. vad jobbar / pluggar du själv?

2010-11-16 @ 22:15:08
URL: http://minkampmotvagen.blogg.se/
Postat av: Ida

haha, hur anar man detta? ;) Vad kul! lycka till då. Tycker du det är kul då? får man frågar var du pluggar för någons stanns?

2010-11-16 @ 22:24:18
URL: http://minkampmotvagen.blogg.se/
Postat av: Ida

haha smart du ;) Jaha okej, det vet jag vart det ligger. När jag sökte in till gymnasiet så öppnade john bauer skolan i borås, så tänkte söka dit. Men gjorde aldrig det.

2010-11-17 @ 15:53:39
URL: http://minkampmotvagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0