Dagens vecka 2/10 dag 2

Mat:
Frukost
1 knäckebröd med skinka och smör + 1 glas med c-vitamin brus
Lunch
Kålpudding bit + 1 potatis + lite sås och lingonsylt + 1 glas mjölk
Middag
En liten tallrik med ris och köttgryta
Mellanmål
En godisbit(Bra mellanmål? nej inte så. blä jaja.)
Kvällsmat
Mannagrynsgröt m. lite russin och mjölk

Övrigt
Massor av vatten!

Träning
60 min Zumba fitness cardio (GRYMT skoj!!)
5 min på crosstrainern som ner varvning.
10 min promenad - snabb

Planerad träning för imorgon
30 min cardio är inplanerat hittills!:)

Kommentar om dagen
Hyffsat bra tycker jag faktiskt!! Trots godisbiten.

Fråga

Hur går det för er egentligen?:D


Kommentarer
Postat av: Thess

Lycka till med träningen! Tänkte också komma igång. Men tänker inte avstår från pizzafredagar. Nån måtta får de la vara! :P

2011-01-20 @ 22:25:19
URL: http://misstress.blogg.se/?tmp=20193324

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0