Aj då!

Hallå på er!
Det var ett tag sen jag skrev nu. Träningen har det gått lite segt med, fast igår och idag har jag powerwalkat med stavar i 45 min så det är skönt! Dock har jag misskött godiset och åt både idag och igår så det blir inget till helgen eftersom jag ska försöka hålla mig till 1 dag i veckan. Tror att vikten har gått upp lite pga det, men jaja, vi får se på torsdag.

Nu är det inte långt till sommaren och vill bara tillägga och be er att inte köra på en korsiktig diet bara för det utan fortsätt köra (om ni gör som jag vill säga) på en långsiktig diet. Det är onödigt att köra in kroppen på svält och sen gå upp i vikt efter sommaren(eller under pga all alkohol).

På tal om mat så har jag nu börjat äta regelbundet, shit vad mycket bättre jag mår, gör skoj ju!

Jag återkommer imorgon!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0